Poslovni servis “Komunalca” – Velika potpora svim radnim jedinicama

7

Vozni park JP “Komunalac”  Pirot je izuzetno skup. Iz tog razloga posvećuje se maksimalna pažnja njegovom pravilnom održavanju. Na godišnjem nivou “Komunalac” utroši oko 20 miliona dinara za servisiranje, rezervne delove, maziva, gorivo i registraciju.

Poslovni servis JP “Komunalac” Pirot jedna je od izuzetno važnih jedinica ovog Preduzeća. Obuhvata radnike različitih zanimanja: automehaničare, električare, vodoinstalatere, mašinbravare, varioce, građevince. Poslovni sektor pruža podršku svim ostalim radnim jedinicama, a pritom se ostvaruju značajne uštede. Pored ušteda kaže, direktor, Boban Tolić, veoma je bitna pravovremena, pravilna i brza intervencija na mašinama, opremi i uređajima.   

Poslovni servis završava izuzetno veliki posao. Imamo svoje ljude, stručnjake, majstore i sve to ide mnogo brže nego kada bismo tražili tuđu uslugu. Kada je reč o našem voznom parku, odnosno mehanizaciji, ona je prilično nova, ne prelazi starost od sedam do osam godina. Redovno se servisiraju u ovlašćenim servisima, u garantnom roku, tako da i sa tog aspekta imamo velike uštede. Nova vozila se manje kvare, manje je popravki, manje zagađuju životnu sredinu. U Poslovnom servisu su ljudi koji rade u svojoj radionici, često subotom i nedeljom, prema potrebi, javnost ih ne vidi, a završavaju veliki posao, odlični su to radnici”- kaže Tolić.

Na godišnjem nivou za održavanje voznog parka, čija je funkcionalnost veoma bitna za uspešan rad Preduzeća, za kupovinu rezervnih delova, goriva, maziva, registraciju i servisiranje izdvoji se oko 20 miliona dinara.

“Mi imamo četrdesetak vozila, tu su putnička vozila, kamioni, kiperi, autosmećari, kojih imamo devet i očekujemo da stigne još jedan, nov. Zatim građevinske mašine – ULT, skip, bob – ket i da ne nabrajam. Imamo različite marke vozila, tako da je njihovo održavanje veoma zahtevno. Pored urednog održavanja, svake godine, svako vozilo treba registrovati. Onda, zamislite samo zamenu guma. Za ULT jedna guma košta preko sto pedeset hiljada dinara. Dakle ima tu mnogo troškova, vrlo je skupo održavati vozni park, a moramo maksimalno brinuti o vozilima. Jedan autosmećar košta oko sto hiljada evra, skip je oko sedamdeset hiljada, ULT je skuplji i svemu tome se posvećuje maksimalna pažnja. Najeftiniji su nam putnički automobili na koje građani, često, najviše pažnju obraćaju, pa se mogu čuti i neki komentari”- izjavio je za Pirotske vesti, direktor, Boban Tolić.



Vest preuzeta sa portala „Pirotske Vesti“