Strast je ono što nas pokreće – tradicionalni proizvodi domaćih zanatlija uskoro u Lidlu

8

Kompanija Lidl Srbija potvrđuje svoju posvećenost domaćim proizvođačima – od 19. novembra, pa u narednih mesec dana, na Lidlovim policama pronaći ćete tradicionalne proizvodemalih proizvođača iz različitih regiona Srbije.

Uželji da se pomogne razvoj srpskog preduzetništva, Lidl je istražio našu zemlju i odabarao više od 50 malih privrednika koji proizvode na tradicionalan način, a zatim pod oznakom „Mali zanat, velika strast“ njihove proizvode kratkotrajno uvrstio u ponudu. Od četvrtka 19. novembra, svaka nedeljabiće posvećena jednoj regiji Srbije i proizvođačima iz nje – prva nedelja Vojvodini, nakon toga centralnoj Srbiji, zatimzapadnoj Srbiji i poslednja nedelja istočnoj i južnoj Srbiji.

Ovi vredni domaćini i mali privrednici iz različitih krajeva naše zemlje imaće priliku da svoje proizvode, koji su plod velike strasti i starih zanata, predstave potrošačima u 30 gradova širom Srbije i tako povećaju svoju vidljivost. Proizvođačikoji su izabranida budu partneri Lidla na ovom projektu su mala porodična gazdinstva sa velikom tradicijom, a Lidl je prepoznao njihov doprinos i na ovaj način pružio aktivnu podršku onima koji svoj zanat vode sa strašću. Cilj sklopljenih saradnji između malih domaćih dobavljačai prvog savremenog diskonta u Srbiji ogleda se udoprinosu kontinuitetu poslovanja malih proizvođača, koji na ovaj način mogu povećati svoje prisustvo na tržištuvan svojih regijaiučvrstiti svoje poslovanje, aukoliko bude prilike i otvoriti nova vrata za širenje porodičnih zanata. Kroz popunjene rafove Lidl prodavnica, domaći dobavljači dokazaće koliko je važno čuvati tradiciju i pokazaće da kada radiš ono što voliš, uz marljivost i upornost, uspeh ne izostaje.

U prvoj nedelji, od 19. novembra, Lidl vas vodi u Vojvodinu, regiju u kojoj se prepliću različite kulture, a samim tim i bogata gastronomska nasleđa. Jedan od proizvođača iz ove regije dolazi nam iz Rume, kao ipriča koja se prenosi sa generacije na generaciju o ekspertima koji proizvode izvrsne mesne delikatese – kompanija Mesoprodukt. Ova kompanija ponosi se svojom ponudom, a da sa kvalitetom proizvoda u ovom zanatu nema kompromisa, prepoznao je i Lidl. „Jako smo zadovoljni što smo odabrani od strane Lidla, pre svega jer su nas kontaktirali bez naše inicijative, kao što to obično ide.Svesni smo da mali zanat zahteva veliku strast, jer bez strasti nema ni uspeha ni napretka i sve to u spoju sa tradicijom mora dati dobar rezultat“, kažu Žika i Dragana Mihajlović, vlasnici kompanije Mesoprodukt.

U okviru ponude „Mali zanat, velika strast“ Lidl potrošači će imati priliku da se uvere u kvalitet sireva, mesnih proizvoda, džemova i mnogih drugih domaćih proizvoda koji su proizvedeni sa puno strasti i ljubavi.Posetite Lidl prodavnice, pronađite nalepnicu „Mali zanat, velika strast“ na proizvodimaiz naših krajeva i uverite se u posvećenost i kvalitet! Više informacija na www.lidl.rs .

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (SchwarzGruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „RetaileroftheYearEurope” za 2018/2019. 

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 44 prodavnice u 30 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Vest preuzeta sa portala „Plus Online“